zondag 5 november 2017

Protector...



I love bringing elements together that tell a story, that tell a part of MY story. And I know not every story is obvious for everyone, but it doesn't have to. A lot of times I see people are trying to copy someone's project because they think they should create on the same level as someone else because they love what they see.  And it's ok to love what you see and try to get a hang of those techniques so you can use them yourself. But I hope everybody knows that it's alright to just stay yourself and create what you want or need to create. That you can tell your story just as beautiful as anyone else because it is put down with your love and it is you.

Ik hou er van om elementen samen te brengen die een verhaal hebben, die een deel van MIJN verhaal vertellen. En ik weet dat niet elk verhaal even duidelijk is voor iedereen, maar dat hoeft ook niet. Heel vaak zie ik echter mensen die proberen om iets na te maken omdat ze het mooi vinden en er van uit gaan dat zij op net hetzelfde niveau moeten presteren. En tuurlijk is het niet erg dat je valt voor een project en de technieken onder de knie probeert te krijgen zodat je zelf ook aan de slag kan. Alleen hoop ik dat men nooit vergeet dat er niets mis is met jezelf blijven en met het maken van projecten die jij nodig hebt om te maken. Er is niets mis mee met jezelf blijven en je eigen verhaal vertellen want jij bent uniek en als je jou verhaal neerzet met liefde dan is het even mooi als dat van eender wie.


I think this project is an obvious part of my story. My two biggest angels protecting my 3 golden treasures... 

Ik denk dat dit project een heel duidelijk deel van mijn verhaal weergeeft. Mijn twee meest geliefde engels die mijn drie gouden schatten beschermen...


You have got to love the versatility of the Visible Image stamps and how they give you the possibility to create so many different styles of projects. I went for using parts of sets to create my project ( sets shown below) but take a look over at the Visible Image blog to see how bold you can go if you want to.

En dan moet het eerlijk gezegd dat de stempels van Visible Image super zijn omdat ze door hun veelzijdigheid de kans geven om zoveel verschillende stijlen van projecten te maken. Ik gebruikte enkel delen van sets (hieronder opgesomd) om dit rustige projekt te maken. Maar als je graag iets kleurrijker uit de hoek wil komen, ga dan zeker eens een kijkje nemen op het Visible Image blog.


Social Media links for Visible Image
Shop: where you will find all their awesome stamps!
Blog: see all the latest posts here
Facebook GROUP: join in with the banter and enter the 'Show & Tell' Monthly Challenge
Facebook PAGE: give us a like and enter the weekly giveaways

You can also follow Visible Image on
Twitter  

Used stamps:
Angels are near

Sparkle in the rain 

Father definition

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...