zaterdag 18 maart 2017

Breathe - You can't...

It has been a while but finally I have made another page in my personal art journal Breathe.  And it felt so good to finally work in there again.  If you don't know what this art journal is about, you can find it RIGHT HERE And if you want to follow it, just use the label on the sidebar to find all my pages I'll make in it.
On this page I have shown a piece of the text but a part of it is hidden again... so that little part wasn't filmed but everything else was ...

Het is heel lang geleden maar ik heb eindelijk terug een pagina gemaakt in mijn persoonlijke art journal Breathe. En dat voelde zo goed om daar eindelijk terug aan de slag te gaan. Wie niet meteen weet wat ik met mijn Breathe project bedoel kan HIER KLIKKEN om meer te lezen. En wie graag wil volgen wat ik daarin maak kan in de zijbalk op het label Breathe alles volgen.
Voor deze pagina opnieuw een deeltje tekst zichtbaar en een deeltje dat enkel voor mij bestemd is... dus dat deeltje is niet gefilmd maar al de rest wel ...


First time I used this color and I love how it granulated a bit on me and I especially loved how well it worked with my inktense pencils, the tickets were made using the Sizzix Mini Filmstrip & Mini Tickets.

Het was de eerste keer dat ik dit kleur van aquarelverf gebruikte en ik vond het super hoe het een beetje granuleerde en vooral hoe goed de kleur samen ging met mijn inktense potloden, de tickets voor de verborgen tekst zijn gemaakt met de Sizzix Mini Filmstrip & Mini Tickets.



 Now to find some time and create some more in my art journal as I still have loads of things I want to see in there.

Nu terug even op zoek naar wat tijd om te gaan journallen want ik heb nog heel wat dingen die ik daarin wil zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...