zaterdag 30 april 2016

No lines...

It has been quiet but I have been busy. Busy fighting some bugs, I even went to sleep early°-°  and busy making some cards as my eldest girl left yesterday for a 10 day journey through Italy. And I can't show those yet, until she is back of course.  Today was the first day since a long time that I could take out my Clean color markers and I really enjoyed it. A very quick and CAS card, just warming up for the workshop later this afternoon. Ladies...I'm so looking forward to it :-) See you this afternoon.

Het was hier stilletjes maar ik heb echt niet stil gezeten. Ik was druk met het vechten tegen bacteriën, ik ben zelfs super vroeg gaan slapen °-° En ik ben ook druk bezig geweest met het maken van een paar kaartjes voor mijn oudste dochter. Zij is gisteren vertrokken voor 10 dagen naar Italië en natuurlijk wou ik een paar kaarten in haar valies smokkelen ^.^ Die laat ik nu nog niet zien, dat komt als ze terug is.
Vandaag was dan de eerste dag dat ik eindelijk weer even de kans had om mijn Clean color markers naar boven te halen en dat was zo leuk.  Een heel snel en CAS kaartje, gewoon om even op te warmen voor de workshop die ik strakjes geef. Dames...ik heb er zin in en kijk er naar uit om kennis te maken. Ik zie jullie strakjes :-)


1 opmerking:

  1. Mooi zeg! Mag ik vragen welke kleuren je gebruikt hebt?

    Groetjes,
    Katja

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...