donderdag 31 maart 2016

How I blend my Zig clean color using water...

A couple of days ago I showed you how you can easily blend the Zig Clean Color just using the markers themselves. I do however love blending the colors out using water more.  And I thought I would make a short video on that too for you.
I'm not the fastest colorist, I love putting thin layers on top of each other to build up my colors. So I concentrated on one petal of my flower to really show how I personally use these markers while blending with water.

Een paar dagen geleden liet ik jullie zien hoe gemakkelijk je de kleuren van de clean color markers kan blenden door enkel de markers te gebruiken. Ik blend mijn kleuren echter liever door water te gebruiken. En ik dacht, laat ik daar ook gewoon even een klein filmpje van maken ^.^
Ik ben niet de snelste kleurder, ik hou er van om mijn kleur op te bouwen door dunne laagjes boven op elkaar aan te brengen. Dus heb ik mij in het filmpje geconcentreerd op één bloemblaadje zodat jullie heel duidelijk zien hoe ik gewerkt heb om tot dit resultaat te komen...


I know...I have used the grey markers again. I just love black and white ^.^

Ik weet het...het is terug met de grijze markers ingekleurd. Ik heb een zwak voor zwart-wit ^.^



On to the video?

Benieuwd naar het filmpje?


I'm only searching how to make better movies so if you want to see more, and perhaps even longer video's...let me know ^.^

Ik ben nog wat aan het zoeken hoe ik de filmpjes maak dus als jullie meer willen zien, en misschien zelfs langere filmpjes...laat maar horen ^.^

1 opmerking:

  1. Wat een prachtig fimpje, lekker duidelijk ! Dat wordt nog een oefenen met deze grijs tinten maar ik vind t geweldig...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...