vrijdag 5 februari 2016

Spring

I still have to show my second project I made for KuretakeUK in January. The Woodcraftmarkers were to be set in the spotlight and springcards were asked so I came up with this tag...
It was my very first play using these markers and I just knew I loved them. Love the colors, permanent once dry...lot's of background possibilities. And they are so easy to combine with the Gansai Tambi when you use them to color in ^.^

Ik heb jullie mijn tweede project voor KuretakeUK in januari nog niet laten zien. De Woodcraftmarkers mochten in de spotlight gezet worden en ze hadden graag iets dat ons toch al een beetje aan lente of zomer liet denken. Dus kwam ik uit op deze tag. Het was mijn allereerste kennis making met de Woodcraftmarkers en ik wist toen al dat ik ze super vond. Heerlijke kleuren, permanent eens droog... dat is super voor achtergronden. En als je ze gerbuikt om in te kleuren...zijn ze super makkelijk te combineren met de Gansai Tambi ^.^



1 opmerking:

  1. Een heel mooie tag Veerle ! En weeral nieuwe interessante stiften, mijn portemonnee kan helaas niet volgen... :)) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...