woensdag 28 oktober 2015

CAS Christmas cards...

Well my title says CAS Christmas cards but I only have one to show today. I have some more to come though ;-)
On my group I started about the Clean Color Real Brush Markers I talked a bit about blending colors using the markers itself instead of using water. So I wanted to go ahead and color in a stamped image with this technique. Until now I usually used water to blend since I love that technique. But these markers are so easy to use and blend directly. And that is so easy when you color in an image with such tiny tiny pieces ^.^

OK, de titel zegt CAS kerstkaartjes maar vandaag heb ik er maar eentje om te laten zien. Maar er komen er nog aan ;-)
Op mijn groep die ik opstarte rond werken met de Clean Color Real Brush markers had ik het onlangs over het mengen van de kleuren met de markers zelf in plaats van met water. Dus wilde ik natuurlijk ook eens een afdrukje inkleuren en met de markers gaan blenden. Tot nu gebruikte ik altijd water en een penseel omdat ik van die techniek hou. Maar deze markers blenden zo makkelijk op zich en dat is super makkelijk als je een afdrukje hebt met zo mini mini mini stukjes om in te kleuren ^.^

So I kept this card CAS...
En zoals ik reeds zei, ik hield het CAS...



2 opmerkingen:

  1. Dit zijn niet de stempels die ik graag zie, maar door jouw super knappe manier van kleuren komt deze zo prachtig tot zijn recht dat ik er gewoon van kan genieten!!! En de eenvoud eromheen zorgt ervoor dat het echt een pracht kaart is! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kleurwerk... heb me net aangemeld voor de FB-groep want sinds een paar weken ben ik ook in het trotse bezit van deze geweldige set markers en vind ze ook geweldig werken. Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...