dinsdag 9 juni 2015

New theme...

A new month so there a new themes for the DT members of Kuretake UK: start of summer and Woodland creatures. That last theme was a bit of a difficult one for me but I found this lovely stamp at In 't Woefke to put on my card...

Een nieuwe maand met nieuwe thema's voor de DT leden van Kuretake UK: begin van de zomer en dieren uit het bos. Dat laatste was de moeilijkste om in te vullen voor mij persoonlijk maar ik vond deze prachtige stempel bij In 't Woefke...


Those little boxes of color? I received some really nice "toys" in the mail by Kuretake UK and one of them was this yummie box of Kuretake GAnsai Tambi watercolors...

Die kleine doosjes kleur? Ik ontving een tijdje geleden een paar leuke speeltjes van Kuretake Uk en één daarvan was deze heerlijke doos met de Kuretake Gansai Tambi aquarelverf...


Keep an eye on the blog, I have prepared a nice step by step for you using these watercolor paints and some cards to show you in a couple of days ;-) Don't watn to mis them...become a follower of this blog by clicking the link in the side bar or start following me at facebook  ;-)

Hou het blog zeker in de gaten want ik heb een leuke stap voor stap gemaakt waarbij ik deze aquarelverf gebruik en er komen ook kaartjes aan deze maand. Wil je ze niet missen...wordt gezellig volger van dit blog door de link in de zijbalk aan te klikken of wordt volger van de facebookpagina ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...