dinsdag 2 december 2014

Little birdie...

Well still haven't made any new Christmascard other than the cards I made for the designteam at In 't Woefke. Told you I don't like making Christmas cards :-)
But here is one of the cards I made for the DT... CAS again, really easy to make. Some distressinks, some embossing and just that little bit of glimmer...

Ondertussen zijn we december en ik heb nog geen enkele extra kerstkaart gemaakt buiten de kaarten die ik maakte voor het designteam van In 't Woefke. Ik zei het al, ik vind kerstkaarten maken helemaal niet leuk :-)
Maar ik laat je vandaag dus één van de kaartjes zien die ik maakte voor het DT. Opnieuw een CAS kaartje. Heel gemakkelijk om te maken, gewoon een klein beetje distressinkt, een beetje embossing en dat hele kleine beetje glitter...




2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Veerle, heel mooi en dat zonder één vlekje , dat is de kunst nietwaar!! Voor mij heel moeilijk!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtkaart, zo heel fijntjes van kleur, en dan springt de vogel er gewoon vanaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...