zondag 21 december 2014

Hohoho...

Santa is really coming now... :-)
One of my last Christmas cards I'll be showing this year is a card I made for In 't Woefke. Really easy; CAS and mixed media all together. 
I got some texture paste trough a stencil end let it dry. Some distress ink refill combined with the Lidy's stampgang sprays gave me the background, some paints on the stars to get them really gold, and to finish it of I glued my chipboard Santa in place...

De kerstman komt er echt aan nu... :-)
Een van de laatste kerstkaartjes die ik dit jaar laat zien is een kaartje dat ik maakte voor In 't Woefke. Een heel gemakkelijk kaartje dat CAS is en ook mixed media.
Ik gebruikte een stencil en wat textuurpasta om de sterren te maken en liet die goed drogen. Daarna combineerde ik wat distress refiller met een lindy's stampgang spray om mijn achtergrond te kleuren, daarna wat gouden verf om de sterren op kleur te brengen en als dat goed droog was enkel nog de chipboard kerstfiguur opkleven.



I wish all of you very happy holidays.
Enjoy the warmth these days bring ( and I hope there will be plenty).
I know I sure will enjoy every bit of it.

Ik wens jullie allemaal hele fijne feestdagen. 
Geniet van de gezelligheid die deze dagen met zich meebrengen. 
Ik weet dat ik dat zeker ga doen ;-)

2 opmerkingen:

  1. een mooie, geslaagde kaart
    grtjs,martina
    x
    ps heb je techniek met de Distress Ink en spray met de kerstbomen uitgeprobeerd... binnenkort zie je de resultaten op mijn blog (bedankt voor de tutorial...)ze zijn niet zo mooi als de jouwe hahaha...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Veerle,

    Zoals je al weet, vind ik deze kerstkaart helemaal super!

    Ik wil je heel mooie feestdagen toewensen en een gelukkig en gezond 2015! Dat we nog veel creatieve momenten samen mogen beleven :-) Geniet met volle teugen van je gezin <3

    Liefs,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...