woensdag 10 december 2014

CAS hartelijk gefeliciteerd...

I had my distress inks on the table and made this CAS card. Have to love these inks don't you ^.^ Easy background, colored in the butterfly, had some splatters using the ink, stamping with them...

Toen mijn distress inkten op de tafel stonden maakte ik ook deze CAS kaart. Wie houdt er nu niet van deze inkten ^.^ Je maakt er zonder problemen achtergronden mee, spetters, mijn vlinder ermee ingekleurd, ermee gestempeld...


Have to go back in though...cutting the picture to show the butterfly I saw I forgot to color the butterfly's body. Will be fixed real quickly^.^

Ik moet er wel nog een klein dingetje aan aanpassen...toen ik de foto bijsneed om een close upje te maken van de vlinder zag ik dat ik vergeten was om het lichaam van de vlinder te kleuren. 
Zo gefixt ^.^



2 opmerkingen:

  1. ook zonder dit klein detail is het een heel mooie kaart !
    groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart is dit Veerle!! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...