dinsdag 9 september 2014

Tag: recycled water...

Sometimes you just have that question in the back of your mind...would this work?  And this project is the result of giving in to that question and just go ahead and try something out.
When I made THIS CARD and THIS CARD I had two little jars with some rinsing water from my brushes. And I wondered if this "concentraded" little bit of water could give me some color to make a background. So I just poured it out ...

Soms heb je in je achterhoofd die vraag die opduikt ... zou dit kunnen lukken? En dit projectje is het gevolg van gewoon toegeven aan die vraag en uitproberen wat je wil weten.
Toen ik DIT KAARTJE en DIT KAARTJE  tegelijkertijd maakte had ik twee kleine potjes met een heel klein beetje spoelwater in voor mijn penselen. En automatisch kwam de vraag: zou dit "geconcentreerd" beetje water nog genoeg kleur geven om een achtergrondje te maken. Dus goot ik het gewoon uit ...


I just loved the background. It still has the soft shimmer of the twinklink H2O's and a soft color. So took out some flowers, a swirl, some embellishments and a stamp...

Ik vond de achtergrond gewoon super. Ik had nog de prachtige zachte glimmers van de twinkling H2O's en een zachte kleur. Dus nam ik een paar bloemen, een swirl, wat embellishments en een stempel...


And I ended up with...

En ik kwam uit bij...


1 opmerking:

  1. Hey Veerle,

    Dit moet ik hier op de firma waar ik werk vertellen... als daar geen toekomst in zit... 'In het kader van de besparingen'... kaarten maken met recyclagewater... Wat een idee!!
    Geweldige kaart trouwens!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...