woensdag 11 juni 2014

On a journey...

At In 't Woefke we're still showing different projects about going on a journey so today I can show my second project here.
When I go on a journey I always keep al the tickets of the things we go visit. So I made a little folder to keep them all safely together until I can put them in a photoalbum together with the funny quotes and pictures.

Deze maand laten we bij In 't Woefke verschillende projecten zien met als thema reizen. Vandaag kan ik mijn tweede projectje laten zien.
Als ik op reis ga hou ik graag alle ingangsticketjes en infofoldertjes bij. Daarom maakte ik een klein mapje uit 1 vel cardstock waarin ik alle tickets kan verzamelen.



The folder is really easy to make and has an extra folding line so it can hold lots and lots of tickets :-)

Het mapje is super makkelijk om te maken en heeft een extra rillijn aan de zijkant zodat het een héle hoop aan tickets kan verzamelen :-)


1 opmerking:

  1. Waaw Veerle, wat een knap mapje, daar gaan al je tickets en herinneringen van Parijs ongelofelijk goed in passen. Wat ben je hier toch goed in! Knap.

    Liefs en tot gauw,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...