woensdag 30 april 2014

ATC with indigo blue mega flakes

I had seen so much lovely examples using the Indigo Blue mega flakes so I wanted to try them out too. Using them is easy, finding the right background is a little search. Making this ATC I found that the stamped image using the flakes didn't stand out enough but after a while I liked the fact that the butterfly is in the background. In the picture you can really see it shine since I used a flash but in reality it is subtile in the background because of the grey ( black) dylusions I used.

Ik zag al zoveel mooie dingen gemaakt met de Indigo Blue mega flakes waardoor ik ze zelf ook eens wou uitproberen.
Ze gebruiken is makkelijk, een juiste achtergrond vinden is een kleine zoektocht. Na een paar achtergrondjes probeerde ik ze op een achtergrondje gemaakt met de zwarte dylusion. Eerst vond ik het een beetje tegenvallen, wat later vond ik het wel iets hebben hoe de stempel met de flakes in de achtergrond verdwenen was en enkel te zien is als je de ATC in het licht houdt.
Op de foto is hij goed te zien omdat ik de flits gebruikte. 


2 opmerkingen:

  1. Wauww Veerle, heel knap hoor ! Ze zijn inderdaad heel leuk om mee te spelen .
    Groetjes Karine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw zoektocht naar een passend achtergrond is geslaagd.
    Ik vind dit een prachtig geheel. Groetjes Anneke.
    www.annekescardart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...