vrijdag 21 maart 2014

Fake gelliprint: New York

Last week my daughter Erica went to Denmark with school and as usual I always make some cards to send to them. Not knowing if they would make it in time I hid them into her suitcase.  Erica just loves everything about New York so naturaly I used pictures and stamps about New York.
This card was the first one and I used a fake gelliprint with the colours of the flag to make the background. The statue of Liberty had to be on there, some stars to finish it up. Erica doesn't like cards that have lots of extra's on it so I kept it pretty basic.

Vorige week ging mijn dochter Erica naar Denemarken in een uitwisselingsproject.  En natuurlijk maak ik altijd kaartjes om op te sturen als één van de kinderen op schoolreis is.  Omdat ik niet zeker was of de kaartjes daar wel tijdig zouden geraken stopte ik ze deze keer allemaal in haar valies.  Erica is helemaal gek van alles wat te maken heeft met New York dus vanzelfsprekend moesten er foto's en stempels van New York op gebruikt worden.
Voor dit eerste kaartje dat ik maakte gebruikte ik een fake gelliprint achtergrond met de kleuren van de Amerikaanse vlag. En natuurlijk mag het Vrijheidsbeeld niet ontbreken. Erica heeft niet graag hele drukke kaarten dus enkel nog wat sterren er op en dat was het voor deze kaart...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...