dinsdag 25 februari 2014

Rubbernecker swirl

A couple of days ago I shared the news that In 't Woefke has a free make and take planned to get to know the Rubbernecker stamps. So, last friday when I was at the shop I bought some stamps and I just had to play with them :-)
They really stamps beautiful and I just love love love this swirl.  Actualy there are two different swirls in the same set but only one swirl brought me to this card...

Een paar dagen geleden plaatste ik een berichtje waarbij ik vertelde hoe je op 8 maart gratis naar een make and take kan  bij In 't Woefke om kennis te maken met een nieuw stempelmerk: Rubbernecker.
Vorige week, toen ik bij Inge langsging kocht ik uiteraard een paar stempels om alvast al wat te spelen. En ik moet zeggen, ze stempelen echt heel mooi en fijn af en ik vind deze swirl echt heel mooi. Eigenlijk zitten er twee swirls in één setje maar slechts met één swirl kwam ik uit bij dit kaartje...



I did take another stamps at home and I do have some parts of a new card ready to go. Well not really a card but... you'll see it appear real soon ;-)
And of course I have an idea for the other swirl to :-)

Ik heb ook nog een andere stempel meegenomen en er liggen al een paar delen klaar voor een nieuw kaartje. Nou niet echt een kaartje maar.... nou jullie zien het hier binnenkort wel verschijnen ;-)
En natuurlijk heb ik ook nog een ideetje voor de tweede swirl :-)

2 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Veerle!
    Ik vind het heel leuk om te zien wat je steeds weer uitvindt, je doet zoiets helemaal anders dan wat ik zou doen, en dat is net zo fantastisch !
    Weeral een echte Veerle creatie!
    groetjes
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooitje, Veerle... Echt prachtig ... Heb ook al een paar stempeltjes hier liggen , maar jammer genoeg nog geen tijd gehad ...
    Groetjes Karine

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...