dinsdag 2 juli 2013

Tag dream...

First of all I want to say welcome to my latest followers.  Hope you enjoy it here!

Eerst wil ik graag mijn nieuwe volgers welkom noemen.  
Ik hoop dat jullie het hier naar je zin hebben.

*****     *****     *****     *****     *****

I have been playing around with some modelingpaste.  Until now I always used gesso to put into my stencils and create texture.  This time I tried the coarse modelling paste from Golden and I have to admit...I love it. Not only you have a figure that is higher, it automatically has a structure in it.

Tot nu gebruikte ik altijd gesso om met mijn stecils textuur te maken op mijn werkstukken.  Ik probeerde deze keer echter de modelingpasta van Golden en ik moet toegeven...I love it!  Je hebt niet alleen een verhoogde figuur maar ook in de figuur zelf zit er al automatisch een korrelige structuur...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...