vrijdag 8 maart 2013

ATC: Love with all your...

At the yahoo group "Stempel ATC" this months challenge is using the "piramide technique". So you have to something you can get in different sizes and then stack them onto each other. Had my mind turning and decided to give it my own twist.  Using my own carved stamps made some masks, using dylusions and stamps making my background and this is what I came up with...

Op de Yahoo groep " stempel ATC" is deze maand de "piramide techniek" naar voren geschoven als uitdaging.  Bedoeling is dus dat je een vorm in verschillende maten hebt en die in "3D"  op elkaar gaat zetten.  
Ik heb er mijn eigen draai aan gegeven...
Met mijn zelf gekerfde stempels wat maskers gemaakt, dylusions en stempels erbij genomen om de achtergrond te maken en dit is het eindresultaat...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...