zondag 7 oktober 2012

Quote : a hug...

Deze ligt ook al een tijdje klaar.  Ik had uit nieuwsgierigheid eens gewoon twee kleurtjes van neocolor II gekocht.  Ik had daar al hele leuke dingen mee gezien en ik wou nu wel eens zien of dat inderdaad zo leuk en makkelijk was om te werken.  Het is een nieuw medium en dus ook wel een beetje zoeken wat en hoe ik de leukste resultaten kan maken maar het is wel alvast een medium dat naar meer smaakt :-)  Maar he, we staan echt voor alles open niet?
Nou, in elk geval heb ik de achtergrond met de neocolor II gemaakt.  Gewoon wat inkleuren en dan met water er over...
Nadien wat scheuren, naaien, stempelen, embossingpoeder er bij nemen en schrijven.  A hug...



En eigenlijk is dit ook terug een achtergrondje dat je perfect met de pan pastels zou kunnen maken alleen heb je hier meer een aquareleffect.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...