zaterdag 2 juni 2012

En we blijven nog even bij de lieveheersbeestjes :-)  Vorige week ging ons Tritia op openluchtklassen en natuurlijk hoort kaartjes versturen daar bij.  Ik steek altijd al een eerste kaartje in de valies zelf zonder dat ze het zien.  Als ze dan 's avonds hun valies open maken hebben ze al een eerste briefje.  En onderstaand kaartje zat deze keer in de valies.  Het zijn stempels die ik kocht op de stempelbeurs in Zeist.  In mijn zoektocht naar stempels van lieveheersbeestjes gaf iemand mij de tip : Crafty secrets - bugs life.  En met de openluchtklassen in mijn achterhoofd kon ik die onmogelijk aan mij voorbij laten gaan.  Zeg nu zelf...onderstaande stempels waren hélemaal ideaal.


Ik heb de stempels niet ingekleurd met de copic markers.  Ik had al verteld dat ik de Zig Art en Graphic Twin pennen ( of stempelstiften ) had ontdekt en voor mijn moederdag heb ik nog wat kleurtjes gekregen van Erica.  En nu de communie voorbij is heb ik eindelijk tijd om meer te gaan oefenen met deze stiften.  Alleen het rood is een Tombowpen.  Dat rood leek me gewoon mooier op dat moment voor een lieveheersbeestje dan de kleuren rood van Zig.
Verder is de opbouw van de kaart heel simpel gehouden, rood papiertje waar wat stippen opgezet zijn met een goedkoop - tja hoe noem je dat - plastieken restje waar gaten uitgeponst zijn... Gewoon gekocht op de stempelbeurs in Zeist voor 0,50 €.  Maar het is duurzaam plastiek dus daar ga ik vast nog plezier aan beleven voor dat geld :-)
Volgende keer...nog meer lieveheersbeestjes want het bleef natuurlijk niet bij dit ene kaartje dat verstuurd werd :-)
Benieuwd naar jullie reacties ;-)


Stamps: Crafty secret - bugs life

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...