woensdag 4 april 2012

Van harte beterschap...

Mijn eerste blonde haren waar ik me in kan vinden :-)  En dan heb ik het niet over mijn eigen haar, ik blijf lekker bruin :-)  Al verschillende keren had ik geprobeerd om mijn stempelafdrukje blond haar te geven en nu mijn verzameling kleuren van de copics als maar meer groeit heb ik mij er nog een keer aan gewaagd...  Bovendien kwam ik ook tot de ontdekking dat mijn tekststepel perfect pastte bij het labelstempel in die zin dat de teksten perfect op de lijnen kwamen te staan.  Welk merk het labelstempel is kan ik helaas neit meer zeggen.  Die kocht ik 4 jaar geleden op de stempelbeurs in Zeist en het papier zelf is weggegooid nadat ik het in mijn stempelmap had geklasseerd. En ik heb ook nog een keer een oud stansje van de quickutz boven gehaald: een pleister. 
Een simpel kaartje van opbouw maar ik vond dat het niet meer moest zijn...


En hier opnieuw een close-upje van mijn blonde Tilda...


De gebruikte markers zijn;
Huid: E50, E51
Haar: E31, YR31, Y21
Kledij: W00, W1, 0 blender en R46, R29, R27
Flesje: E57, E37, YR23, E33

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...