donderdag 10 november 2011

Knuffel...

Af en toe hebben mensen wel even nood aan een knuffel.  Nu ben ik zelf niet zo goed met woorden rechtstreeks naar mensen toe.  Ik zet ze liever op papier en waarom dan ook niet meteen in een kaartje...

 De stempel is een digitale stempel van Mo Manning en ik vind hem gewoon prachtig.  Wie ik dan ben, de dikke olifant of de gekke aap...dat laten we maar even in het midden ;-)
Bij dit kaartje kwam ik terug op een gekend probleem...al die verschillende bloemetjes hier in huis maar net niet de juiste.  Daarom ben ik zelf maar even aan de slag gegaan om roosjes te maken die naar kleur perfect aansloten bij het kaartje. Heel makkelijk om te maken en het enige wat je daarvoor nodig hebt is een bloemenpons.


Als jullie benieuwd zijn hoe ik de roosjes maakte geven jullie maar een gil dan maak ik met plezier een tutorial ;-)
De swirlstempel "Elegant flourishes" van Rhonna Farrer- Autmn leaves vulde ik aan met wat elementen die ik aanbracht met de perlenpen van Viva Decor.
De vlindertjes zijn gemaakt met een minipons van Artemio.

Het papier is uit een oude lijn van Sei evenals het lint dat bij de lijn hoorde. De afbeelding werd ingekleurd met volgende copics:
Olifant: W1, W3
Aapje: E33, E35
Gras:G21, G94
Zand: E31, E43
Ik kleurde de achtergrond ook nog héél lichtjes in met chalk-krijt maar dat is niet echt duidelijk te zien op de foto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...