dinsdag 15 november 2011

Kerstkaart en ja hoor hier is hij terug...

Ik had jullie gewaarschuwd...ik ben helemaal weg van de stempel van Artemio. Ook op dit kaartje is hij dus beland.


Ook hier heb ik terug pebeo glitter touch "Neige" op de kerstmutsen en handschoenen gezet.  Ik heb geprobeerd om het zo duidelijk mogelijk op foto te krijgen.  Ik heb de randjes van de tekst ook aangezet met de glitter om ze nog iets losser te krijgen van de achtergrond.


Het papier is opnieuw uit het blokje dat ik kocht in Kruidvat - merk Art Talens en dan gecombineerd met cardstock.  De randpons is een snijmal van happycut ( 18024002) Artemio.  Normaal snijd hij een bloemenrand uit maar op dit kaartje heb ik het negatief gebruikt om de stervorm te verkrijgen.  Zo haal je toch twee verschillende vormen uit randsnijmallen.
De gebruikte copics:
Sneeuw(-mannen): BG10
Kledij: B93, B95 en R27, R46, R85
Cadeautje: B02

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...