donderdag 30 november 2017

#SONBBchallenge...

This challenge is posted on the top for everyone to find it easily. New projects are posted just below so all you need to do is scroll down untill underneath ^.^

Deze uitdaging blijft even bovenaan staan zodat hij makkelijk terug te vinden is. Nieuwe projecten staan er net onder gepost dus gewoon even naar beneden scrollen ^.^

*****     *****     *****

Who's in for a challenge? Well I was and I would love it if you joined in. Just for fun, create a card, a tag, an art journal page, a mixed media piece,...
In my new video I created a page for my personal art journal called Breathe...

Wie heeft er zin in een uitdaging? Ik ging alvast aan de slag en ik zou het super vinden mocht je meedoen. Zomaar, gewoon voor het plezier en het maakt niet uit wat je maakt, een kaart, een tag, een art journal pagina of een mixed media stuk of...
Ik filmde hoe ik een  nieuwe pagina maakte voor mijn persoonlijke art journal Breathe...


What it's all about?  As you could see in the video above: I challenge you to use something old-new-borrowed-blue and create whatever you want. You can fill in each part exactly as you want yourself too. No rules, just have fun.
Then put your project online using the hashtag #SONBBchallenge for everybody to find it and see your beautiful project. If you don't want to share it online you can always send me an e-mail ( link at the right side bar of this page)
Now...who's in for a challenge?

Wat houdt de challenge in? Zoals je kon zien in de video bovenaan: ik daag jullie uit om iets oud-nieuw-geleend-blauw te gebruiken om iets te maken wat jij graag wil maken. Je kan elk deeltje invullen zoals je zelf wil. Geen regels, gewoon plezier hebben.
Plaats dan je project online met de hashtag #SONBBchallenge zodat iedereen je prachtige project makkelijk terugvind. Ben je niet klaar om je challenge online te plaatsen mag je mij altijd een mail sturen, je vindt de link bovenaan rechts op de pagina terug.
Dus...wie heeft er zin in een uitdaging?

1 opmerking:

  1. Mooi Veerle, zo verfijnd en aandachtig op deze kleine stukjes......dat geeft mij LUCHT........Breathe........lieve groet Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...