zondag 1 januari 2017

My wishes for you...

I would like to wish you a good health, sounds so normal but it's so important...
I wish that 2017 will be a year filled with love, 
hugs and kisses, a lot of warmth and affection...
I wish you have fun. Muscles hurting because you laughed too much 
will give you a lot of strength afterwards...
I wish you have a lot of people around you 
so you don't have to face anything on your own,. 
I hope you can always find a shoulder to cry on,
a hand in yours when needed...
I wish you have time to build beautiful memories or 
time to stand still and remember old memories...
I wish you have time so you don't have to run but you're able 
to take it easy if you need to. But I wish you have time 
to give away to whoever needs you...
I wish all of you the strength to deal with problems 
and the courage to pull yourself together if it has been tough. 
Strength to push boundaries and achieve what you want...
Make 2017 a year you'll never forget...in the most positive way possible.


Ik wens jullie graag een goede gezondheid, klinkt cliché maar het is toch ongelofelijk belangrijk…
Ik wens dat alle dagen van 2017 gevuld mogen zijn met liefde, 
knuffels en kussen, heel veel warmte en genegenheid…
Ik wens jullie natuurlijk ook heel veel plezier. Spieren die pijn doen van 
het lachen, die geven je nadien ongelofelijk veel kracht…
Ik wens veel mensen rondom jullie om nergens alleen voor te staan, 
dat jullie steeds een schouder hebben om op uit te huilen, 
een hand in de jouwe als het moeilijk wordt…
Ik wens jullie veel tijd om mooie herinneringen te maken of 
om stil te kunnen staan bij herinneringen uit het voorbije jaar…
Ik wens jullie ook veel tijd zodat jullie niet haastig door moeten lopen 
en kunnen rusten als jullie dat nodig hebben. 
Maar ook tijd om zomaar even weg te schenken aan wie jou nodig heeft…
Ik wens jullie ook veel kracht om problemen aan te pakken 
en de moed om terug door te gaan als het moeilijk is geweest. 
om grenzen te verleggen en te bereiken wat je wil…
Maak van 2017 een jaar om niet te vergeten...in de meest positieve zin die mogelijk is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...