vrijdag 11 maart 2016

Fly...




Everybody know I love my Zig Clean color markers, and although I love to color in cuties I love it even more to color in this kind of stamps.
I like to call them stamps "with an edge". They are drawn slightly rougher but most important, that have that message that they carry and I love it. Not just making something to color but making something with a deeper meaning, with that bit of soul hidden inside...

Iedereen weet dat ik de Clean color markers heel graag gebruik. En ook al gebruik ik ze super graag om de cute stempels in te kleuren, ik gebruik ze nog liever om dit soort stempels in te kleuren.
Ik noem ze graag " stempels met een randje". Ze zijn iets "ruwer" getekend, geen te zachte lijnen,  maar belangrijker is dat ze een betekenis hebben, ze dragen een boodschap mee. Ik hou er van om iets te maken, niet gewoon om in te kunnen kleuren maar iets maken met een diepere betekenis, met een klein beetje ziel er in verstopt...


And again colored in with my favorite Clean Color marker. Just one marker can do so much ^.^ I did use some wink of Stella on top of it too. Not easy to see on the picture but it's there.

En ik kleurde het opnieuw in met mijn favoriete Clean Color marker. Met één marker kan je al zoveel ^.^ Ik gebruikte er ook de wink of stella boven op. Het is niet makkelijk om te zien op de foto hier maar het is er wel.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...