maandag 28 maart 2016

Blending using the Zig Clean color markers...

I just love how the Zig Clean color markers react to water. And I know I'm not the only one :-) But I didn't see a lot of blending using the markers themselves until now. So I thought I would make a short video. I stamped the little fish from an earlier project and colored one of the fish blending the colors using the markers themselves...

Ik hou er gewoon van hoe goed de Zig Clean Color markers reageren op water, en ik weet dat ik niet de enige ben ^.^ Maar ik zag nog niet veel voorbeelden waarbij de kleuren geblend werden met de markers zelf. Dus dacht ik dat het wel leuk zou zijn om daar even een klein filmpje rond te maken. Ik nam de stempel van de visjes van een ouder projectje en kleurde één van de visjes enkel met de markers...




If you want to see more of this kind of video's give it a thumbs up and subscribe to my channel so you don't miss a thing ^.^
Come and join the group on facebook for the markers: http://www.facebook.com/groups/acoloredmind 

Wil je nog meer video's zien, geef deze video dan een like op you tube en wordt volger op mijn kanaal zodat je niets hoeft te missen ^.^
Kom ook gezellig bij de facebookgroep voor de markers: http://www.facebook.com/groups/acoloredmind 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...