vrijdag 18 december 2015

Visible Image designteam...

6 december, I'm looking around on the internet searching for some nice stamps and I find this site where I just fall in love immediately with the stamps. I'm sure you know that feeling where you are like: I want that one and that one oooh and that one and...  The morning after I had another look and I discover that they are having a designteamcall. I can't help getting enthusiastic but there is that little voice telling me to think twice, I still have all those other plans, what about them? So I mailed them, telling about me, what I want to do and how I fell in love with the stamps. And guess what...I can tell you all today I became a member of the Visible Image designteam!

How awesome is that? I'm so happy. And you just have to take some time to go and take a look at THE BLOG to meet the rest of the DESIGNTEAM. So much talent from all over the world. I'm so looking forward in getting creative with these stamps.  So keep an eye on this blog...I'll show you why I fell in love ^.^
Curious about the stamps? You can find them HERE.


6 december...ik ben op internet op zoek naar wat leuke stempels en ik kom uit op een site waarbij ik meteen als een blok val voor de stempels...  Je kent dat wel he als je meteen zo iets hebt van ooooh jee ik wil deze en deze en kijk die ook en...  De dag nadien dan maar nog eens verder gekeken op de site en hun facebookgroep en... plots valt mijn oog op een designteamcall.  En meteen begint het te kriebelen want wat zou het super tof zijn om met deze stempels aan de slag te mogen gaan in een designteam. Alleen is daar ook dat stemmetje dat er tussen komt en me zegt dat ik moet opletten want wat dan met al mijn andere plannen ?  Dus ik heb mijn stoute schoenen aangetrokken en hun verteld over mezelf, wat ik nog allemaal in mijn hoofd heb en hoe ik als een blok viel voor hun stempels. En weet je wat? Ik mag vandaag zeggen dat ik een lid ben van het Visible Image designteam.

Hoe geweldig is dat? Ik ben zo ontzettend blij. En echt waar, neem een kijkje op HUN BLOG en maak kennis met de rest van HET DESIGNTEAM. Wat een talentjes zitten er daar bij, allemaal verspreid over de hele wereld.  Ik kijk er zo naar uit om aan de slag te gaan met deze stempels. Dus hou het blog zeker in de gaten, ik laat jullie met veel plezier zien waarom ik verliefd werd op deze stempels ^.^
En nu zijn jullie misschien ook benieuwd naar hun stempels? Die vind je HIER 

2 opmerkingen:

  1. O, dit is echt net wat voor jou! En ik ben zo blij voor je dat ze je erbij willen hebben!!! Maar ik had ook niet anders verwacht, met zo'n talent kunnen ze hun stempels nog mooier promoten! Ik kijk uit naar de kaarten die je ermee gaat maken ;-) Liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, fantastisch, proficiat ! Ze krijgen er een geweldig talent bij ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...