woensdag 9 december 2015

GansaiTambi birthday card...

A while ago a dear friend of mine was celebrating her birthday and of course I made her a birthday card. I knew she would like to see a typical "Veerle" card so I dived in my materials and took out a stencil and some cracklepaste to make my background after I had putted some color on it first.

Een tijdje geleden was er een goede vriendin van mij jarig en daar hoort natuurlijk een kaartje bij. Ik wist dat ze wel blij zou zijn met een echte "Veerle" kaart dus nam ik er een stencil en wat cracklepasta bij nadat ik al een eerste laagje verf op mijn papier had gezet.


I chose my Gansai Tambi's for this card since I knew that was one of her birthdaygifts. Kept it clean and simple, I didn't think this background needed more than a flower and a little text.

Ik koos voor de Gansai Tambi's voor dit kaartje aangezien ik wist dat dit één van haar verjaardagscadeau's was. Ik hield het verder rustig, enkel nog een bloem en een klein tekstje om de kaart af te maken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...