maandag 12 oktober 2015

Bister: ik lief jou...

I had a lovely time last Saturday when I was having my workshop bister at Antwerpen.  It were lovely en enthusiastic ladies who came to play and wanted to get to know bister.  I really enjoyed watching them create lovely colored papers.
Today I want to show another card I made using the bister. I think it's a typical Veerle card, tough with a little edge and a black accent ^.^

Ik had een hele leuke tijd tijdens mijn workshop bister zaterdag in Antwerpen. Ik maakte kennis met lieve en enthousiaste dames die heel graag de bister wilden ontdekken.  En ik heb er van genoten om te zien wat er allemaal op hun papier te voorschijn kwam.
Vandaag laat ik jullie graag nog even een kaartje zien dat ik maakte met de bister.  Lekker strak en ruw met een zwart accent, een Veerle kaart dus ^.^


Love the stamps with the Dutch texts from Art Specially, stamped using bister ;-)

Helemaal gek van de teksten van het Art Specially event van een paar jaar geleden, die trouwens met bister gestempeld werd ;-)


1 opmerking:

  1. Wow, heel tof ! Prima idee, die tekst ook met bister te doen, moet ik ook eens proberen ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...