vrijdag 10 juli 2015

#ColourJuly day 10...

Couldn't believe my eyes when I saw the theme for today at the #ColourJuly challenge over at Kuretake. Medieval bunnies?? Decided to stick with the lettering, I don't have a medieval bunny stamp at home ^.^  I looked up a font I liked and used it as a guide to write the word down.

I kon mijn ogen moeilijk geloven toen ik dit thema in de lijst zag voor de #colourJuly uitdaging bij KuretakeUK.  "Medieval bunnies" ...middeleeuws konijnen??  Dus maar besloten om bij "lettering" te blijven aangezien ik niet echt een stempel heb van middeleeuwse konijnen ^.^.
Ik zocht op internet een lettertype dat ik mooi vond en gebruikte dat als richtlijn om te gaan schrijven.

The millennium writers are 0,1 and 0,5 mm and the Zig Clean Color Real brush was used to get some shading...

 De diktes van de millennium pennen zijn 0,1 en 0,5 mm en de Zig Clean Color Brush gebruikte ik om wat schaduw aan te brengen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...