dinsdag 26 mei 2015

Some bunnies...

One of the theme's for the Kuretake DT members this month was spring. So I bought me a stamp I already loved for a long time but didn't buy ... that is until now ^.^

Eén van de thema's voor de leden van het DT van Kuretake deze maand was de lente.  Ik kocht hiervoor een stempel die ik eigenlijk al heel lang leuk vond maar nog niet kocht...tot nu dus ^.^


First project I used it on: a CAS card but it was so much fun to color it in using my Zig art and graphic twin markers.

Het allereerste projectje waarvoor ik deze stempel gebruikte was een CAS kaartje maar het was zo leuk om hem in te kleuren met mijn Zig art and graphic pennen ( of misschien beter bekend als stempelstiften)


Combined it with a text that just fit's it perfectly ( Love this Penny Black Heartfelt set!).

Ik plaatste er nog een tekstje onder die er volgens mij gewoon super bij past ( ik vind de Penny Black Heartfelt set gewoon perfect voor zoveel kaarten!)

Used markers:
Zig art and graphic twin markers nrs.1 - 35 - 54 - 56 - 57 - 61 - 74 - 85 - 86 - 87 - 207 - 474 - 805

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...