zondag 10 mei 2015

Heartfelt thanks...

Today 's the day we celebrate our mothers over here so a little card saying thanks is an obvious choice to show you today. I used my Carabelle Studio stamps and combined it with ...brusho again ^.^
The textstamps are Penny Black's Heartfelt set.

Vandaag vieren we hier moederdag dus een kaartje om een welgemeend dank je wel te zeggen is vandaag wel op zijn plaats.
Ik gebruikte hier een Carabelle studio stempel en combineerde die met...brusho ^.^
De tekststempels komen van een set van Penny Black die heartfelt noemt.



I took a second text of the set to stamp inside of the card and finished it off with a little heart.
CAS ( clean and simple) but  made with lots of love.

Ik nam een tweede tekstje om aan de binnenkant van mijn kaartje te stempelen en werkte het af met een heel klein hartje dat ik uitstanste. CAS (clean and simple) maar gemaakt met heel veel liefde.


2 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Veerle, ja, moeders kan je niet genoeg vieren hé ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Veerle,

    Zo lief...
    Ik kreeg de tekst van mijn kids: "Gelukkige fake-moederdag. Ge krijgt uwe kado in augusus..."
    Zo gaat dat hier dus... haha!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...