dinsdag 4 februari 2014

Tiny valentine present...

When it is valentine I always try to surprise my hubby with a presents hidden away at places he doesn't expect.  The first present is the exploding box, this little project is the second one.  I made a tiny little book in which I can write different words, different reasons why I still love him after all these years.
The cover of the book was made with a fun technique using embossingpowder.

Elk jaar opnieuw probeer ik met valentijn mijn ventje te verrassen met kleine geschenkjes die onverwachts opduiken.  Het eerste cadeautje is de explodingbox met het flesje massageolie, en dit kleine projectje is een tweede.  Ik maakte een klein boekje waarin ik een paar woorden kan schrijven, allemaal redenen waarom ik hem nog steeds graag zie na al die jaren.
De kaft van het boekje is gemaakt met een leuke techniek met embossingpoeder.


And it really is tiny, as you can see it is as big as a little jar of embossing powder.

En het is echt heel klein, het is slechts even groot als een potje embossingpoeder.


The pages on the inside are all stamped  and of course he will find lots of hearts in it.

De pagina's heb ik allemaal bestempeld en natuurlijk vind hij op elke pagina wel één of meerdere hartjes.


Now all I have to do is think of a hidingplace.  It is little enough to put it in his lunchbox, in his pocket or maybe at the dashboard of the car or...

Nu nog bedenken waar ik het wegstop.  Het is klein genoeg om in zijn brooddoos te smokkelen, in de zak van zijn broek of misschien op het dashboard van de auto of...

5 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een mooie manier om aan je ventje te zeggen dat je hem nog steeds graag ziet! Leuk idee! De cover van het boekje is zeer mooi!! En het touwtje vind ik een mooi sluitend detail! Hiermee zal zijn dag zeker goed starten!! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Veerle,

    Heb je boekje zien liggen in 't Woefke en ik vond het zóóó mooi! Durfde het niet open doen en nu heb ik spijt want het ziet er geweldig uit binnenin!!
    Och, ik kom er nog wel een keer voor je het hebt opgehaald... haha!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Veerle, dat is prachtig ! Zo'n schattig klein boekje, en de speciale techniek met embossing poeder is heel geslaagd ! Super !! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig, ook leuk verhaal omheen, en wat een schattig klein boekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve attentie! Prachtig gedaan. Wat een schitterende techniek om mee te werken.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...