zondag 16 september 2012

Cherish...

Iemand die al weet wat je krijgt als je een stempel van Kaisercraft combineert met pan pastels en wat embossingpoeder?
Ik kreeg een ATC-tje ...


Ik stempelde met versamark ( kleurloze traag drogende inkt) op een kraft-ATC van Ranger die ik een klein beetje verkleinde.  Daarna ging ik er over met pan pastel waardoor ik de donkerbruine afdruk verkreeg.  Pan pastel moet wel steeds gefixeerd worden zodat ze niet gewoon wegvegen.
Nadien gezorgd voor wat "spatten" op mijn afdrukje met versamark die met koperkleurig en goudkleurig embossingpoeder zijn aangezet en verhit. Het woord CHERISH heb ik op de stempel dan nog met de versamark pen aangezet zodat ik enkel het woord kon stempelen op een apart stukje zwart papier en embossen met goud.
Als laatste sneed ik de vleugels van de vlinder los met een mesje voor ik het kaartje op een zwarte ATC kleefde.  De vleugels kregen geen lijm maar 3D-lijm ...zo komen ze los van de achterkant.


Als laatste, als de 3D-lijm goed droog was ben ik met de versamark over de vlinder gegaan en heb ik er clear embossingpoeder overheen gezet zodat ze een blinkend laagje hebben.
Benieuwd wat jullie er van vinden :-)

2 opmerkingen:

  1. Ik probeerde een commentaartje achter te laten op je blog in verband met je atc, maar 't lukte niet, dus herhaal ik het nog maar eens per mail.
    Ik vind je ATC erg mooi geworden! De witaccenten, de spetters en het laagje embossingpoeder maken het helemaal af.



    Groetjes
    Julie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi atctje Veerle!! En dankjewel voor de bijhorende info!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...