dinsdag 25 september 2012

Bedankt...

Het hobbysalon in Mechelen zit er op en het waren weer hele leuke dagen. Ik vond het super om zoveel gekende gezichten opnieuw te zien en om weer een hele boel nieuwe mensen te leren kennen. Super lief vond ik het dat men geduld had met me omdat ik de kassa nog moest leren kennen.  En tof dat men zoveel interesse toonde in wat ik te vertellen had over de pan pastels en de copics.
Maar stiekem groeide ik elke keer een centimetertje als men mij een complimentje gaf over de kaartjes die ik maakte :-)
Daarom, aan iedereen die langs kwam op de beurs bij de stand van Schleiper...bedankt!!


De stempel is ingekleurd met de Zig Art and Graphic Twin pennen ( stempelstiften) ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...