zaterdag 18 februari 2012

Thinking about you...


Ik vond dat het wel tijd was om terug eens een "jongenskaart" te maken.  Geen bloemen of strikjes, stoere kleuren, niet te veel tierlantijntjes.  De stempel ( van MO Manning) leent zich ook enorm goed voor een lieve jongenskaart dus bij deze...een lieve jongenskaart die stoer genoeg is omdat er geen bloemen en swirls op zitten :-)



Het papier is terug uit een oudere lijn waarvan ik nog restjes had liggen. En natuurlijk is alles gekleurd met copic markers. De kleuren die ik gebruikte:
Huid: E50, E51
Haar: E53, E43, E13, E35
T-shirt: YR 07, YR16, Y38
Broek: YG67, YG63, YG03
Hond: W7, W5, W3, W1

Natuurlijk heb ik ook de meisjesversie van de stempel.  Al helemaal ingekleurd ligt die nu nog te wachten om op een kaart verwerkt te worden...  En ik heb ook al heel wat nagedacht over mijn doosje voor de Artecut uitdaging bij Artemio...  Ik weet wat ik doe de komende uren :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...