maandag 9 januari 2012

Sneak peakje...

Made a promise so i've got to keep it.  A little sneak peek of what is keeping me so occupied.  No not paper but resin and of course checking out what I can combine with the resins.
My latest experiment is combining it with perfect pearls.  Really hope the endresult will be as pretty as the bottom I can see at this moment.

Belofte maakt schuld dus er komt een sneak peakje over wat me de laatste tijd zo fel bezig houdt.
Geen papier ( of toch bijna niet) maar wel...hars ( resin).  En dan natuurlijk alles wat ik daar mee kan gaan combineren zoals verf, embossingpoeder, glitters, stempels, ...
Mijn nieuwste experiment is er eentje met kleurloze hars en perfect pearls.  Ik hoop zo hard dat het resultaat lukt en er aan de bovenkant net zo mooi uitziet als de onderkant die je op de sneakpeak ziet.


Can't tell you yet what I'm going to do with the dried squares.
The only thing I don't like...it takes some time for the resin to dry...patience...not spend on me :-)

Wat ik daar allemaal mee wil gaan aanvangen dat verklap ik nog niet maar er zijn al een paar eindresultaten die een definitieve bestemming hebben gekregen ;-)
Enige minpuntje...dat die hars zo lang moet drogen.  Mijn geduld wordt deftig op de proef gesteld :-))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...